mandag den 1. september 2014

Tirsdags Musik: Ukendt kunstner



FOTO - Rasmus Weng


Et lille tiltag her til bloggen. Hver tirsdag (eller de dage jeg husker det) vil jeg dele et af de numre, jeg lytter meget til med jer. I denne omgang er det Ukendt Kunstners nummer ''langt væk'', som er et 8 minutter langt nummer. Det kommer fra hans album Neonlys. Normalt er Ukendt Kunstner ikke min kop te, der går lidt for meget fest og farver i den, men lige dette nummer rammer totalt plet. Det handler i virkeligheden om, hvordan man når til tops og hvilke ofringer man bliver nød til at tage på vejen der op. Så i forhold til den situation jeg står i det næste år, hvor vigtige beslutninger skal tages og mål skal nås.. Så passer den helt fantastisk. Desuden så er musikken i det bare helt fantastisk. I kan lytte til det Her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar